close

Scarlett Johansson - Last Good

Scarlett Johansson - Last Goodbye

This is our last goodbye
這是我們最後一次道別
I hate to feel the love between us die
我討厭我們之間的愛漸漸逝去的感覺
But it's over, just hear this and then I'll go
但一切都結束了 等你聽完這些我就離開
You gave me more to live for
你賦予了我更多生命的意義
More than you'll ever know
多到你永遠無法想像

Oh, this is our last embrace
這是我們最後一次緊抱彼此
Must I dream and always see your face?
難道我非得一次又一次夢見你的臉嗎?
Why can't we overcome this wall?
我們就不能克服這道牆嗎?
Baby, maybe it's just because I didn't know you at all
親愛的 也許就是因為我完全不瞭解你吧

Kiss me, please kiss me
吻我 請親吻我
Kiss me out of desire, babe, and not consolation
出於內心的慾望吻我 親愛的 而非出於安慰
Oh, you know it makes me so angry
你可知道我多麼憤恨不平
'Cause I know that in time
因為我明白到最後
I'll only make you cry, this is our last goodbye
我也只會讓你流淚 這是我們最後一次道別

Thinking so hard on his soft eyes
苦苦思索著 他溫柔的眼神背後真實的想法
And the memories offer signs
從前的回憶透露出
That it's over
我們的愛早已熄滅

arrow
arrow

    Joanne 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()