Selena Gomez - Kinda Crazy 中文歌

Selena Gomez – Kinda Crazy

Hey, you started out sweeter than hard candy
嘿 最初的你比甜滋滋的糖果更甜膩
Words were like licorice to the taste
說著似糖如蜜的甜言蜜語
But slowly, all the sugar, it went to waste
但所有甜味漸漸都浪費掉了
Went to waste
直到一點也不剩

Oh, you started getting funny with no jokes
噢 你開始不說笑話也顯得好笑
I started seeing through you like a ghost
我開始看穿了你光鮮亮麗外表下真實的靈魂
And now I'm pretty sure I can't take any more
現在我很肯定我再也受不了了
I can't take no more
再也受不了了

I think you're kind of crazy
我覺得你有點神經
And not the good kind, baby
而且病得不輕
'Cause you're acting super shady
因為你總鬼鬼祟祟的
You know it, you know it
你自己心裡有數
Been dodging phone calls lately
電話避而不接
But still texting me, "Baby"
卻傳訊息叫我「寶貝」
Yeah, I think you're kind of crazy
我看你是瘋了
You know it, you know it
自己心裡有數
You've been lying just for fun

你樂於不停編造謊言
Luckily no damage done
幸好沒有對我造成任何傷害
But now I see you're kind of crazy
而現在我知道你可能是瘋了
You know it, you know it
你自己心裡有數
Uh oh

Hey, you're the one who started talkin' to me
嘿 是你先過來和我搭話的
Made the move, asked me to be your bae
主動發動攻勢 要我做你的寶貝
And now you're treating me like I'm insane
而現在卻裝得一副好像我瘋了一樣
You're insane
瘋了的人是你

I think you're kind of crazy
我覺得你有點神經
And not the good kind, baby
而且病得不輕
'Cause you're acting super shady
因為你總鬼鬼祟祟的
You know it, you know it
你自己心裡有數
Been dodging phone calls lately
電話避而不接
But still texting me, "Baby"
卻傳訊息叫我「寶貝」
Yeah, I think you're kind of crazy
我看你是瘋了
You know it, you know it
自己心裡有數
You've been lying just for fun

你樂於不停編造謊言
Luckily no damage done
幸好沒有對我造成任何傷害
But now I see you're kind of crazy
而我現在知道你可能是瘋了
You know it, you know it
你自己心裡有數
Uh oh

I think you're kind of crazy
我覺得你有點神經
And not the good kind, baby
而且病得不輕
'Cause you're acting super shady
因為你總是鬼鬼祟祟的
You know it, you know it
你自己心裡有數
Been dodging phone calls lately
電話避而不接
But still texting me, "Baby"
卻傳訊息叫我「寶貝」
Yeah, I think you're kind of crazy
我看你是瘋了
You know it, you know it
自己心裡有數
Uh oh

arrow
arrow
    文章標籤
    selenagomez kindacrazy
    全站熱搜

    Joanne 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()