close

Avril Lavigne - I'm a Mess (wi

Avril Lavigne - I'm a Mess (with YUNGBLUD)

Starin' at the pavement alone
獨自一人盯著人行道發呆
Wishin' I was on my way home to you
但願我在回家見你的路上
All the shops in London are closed
所有倫敦的商店早已打烊
And I don't know where to go from here
而我卻迷失了方向 佇足不前
No, I don't know where to go from here
哦不 我不知道該往哪兒走

But I know I'm a mess, I'm a mess
但我知道自己就是一團混亂
When we're not together
當我們分開的時候
Such a wreck, such a wreck
我是如此殘破不堪
I hope it's not forever
希望有天會好轉
Will I see you again?
我會再見到你嗎?
I wish it was me and you 'til the end
但願是你陪我天長地久
But I know I'm a mess, I'm a mess
但我知道自己就是一團混亂
I know I'm a mess, I'm a mess
我知道我就是一團混亂

It hasn't been the same since that night (Oh)
那晚以後 一切都變掛了
I wish I said I loved you just one more time (One more time)
多希望能再說一次我愛你
I tried to figure out how to make it right
我試著想方設法讓一切回到正軌
But I don't know where to go from here
但我卻迷失方向 佇足不前
No, I don't know where to go from here
哦不 我不知道該往哪兒走
But I know I'm a mess, I'm a mess
但我知道自己就是一團混亂
When we're not together
當我們分開的時候
Such a wreck, such a wreck
我是如此殘破不堪
I hope it's not forever
希望有天會好轉
Will I see you again? (See you again)
我會再見到你嗎?
I wish it was me and you 'til the end
但願是你陪我天長地久
But I know I'm a mess, I'm a mess
但我知道自己就是一團混亂
I know I'm a mess, I'm a mess
我知道我就是一團混亂

Oh, 'cause I know that I have my issues
噢 因為我知道我自己有問題
The less we talk, the more I miss you
彼此之間愈少交談 我愈不由自主地想你
I die just a little, die just a little
只不過心又死了一些
I'm slippin' closer to the edge
我正朝著臨界點逼近
I hear your voice, it's in my head
你的聲音依舊迴盪在我腦海裡
But you're gone again, gone again
但你卻再次消失不見

I'm a mess, I'm a mess
我就是一團混亂
When we're not together
當我們分開的時候
Such a wreck, such a wreck
我是如此殘破不堪
I hope it's not forever
希望有天會好轉
Will I see you again? (See you again)
我會再和你見面嗎?
I wish it was me and you 'til the end
多麼希望是你陪我天長地久
'Cause I know I'm a mess, I'm a mess
因為我知道自己就是一團混亂
I know I'm a mess, I'm a mess
我知道我就是一團混亂

arrow
arrow

    Joanne 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()