Lady Gaga - Diamond Heart 中文歌詞

Lady Gaga – Diamond Heart 

Young, wild, American
年輕氣盛的美國少女
Lookin' to be somethin'
有著前途無量的未來
Out of school go-go'n
輟學以後
For a hundred or two
為討生活而成了脫衣舞孃
Some asshole broke me in
被某個渾蛋傷得殘破不堪
Wrecked all my innocence
原本天真的女孩不復存在
I'll just keep go-go'n
我就繼續當個脫衣舞孃
And this dance is on you
我跳舞,你買單
One, five, ten, lay a million on me
在這首歌結束之前
Before the end of this song
灑一百萬在我身上吧

Young, wild, American
年輕氣盛的美國少年
C'mon baby, do you have a girlfriend?
說吧,親愛的,你有女朋友嗎?
Rain on me a million
砸一百萬在我身上吧
I'm not flawless, but I got a diamond heart
我不完美,但我有鑽石般堅不可摧的心
Oh, I
I might not be flawless, but you know
也許我不是最完美的,但你要知道
I got a diamond heart
我有鑽石般堅不可摧的心
Oh, I
I might not be flawless, but you know
雖然我不是最完美的,但你要知道
I got a diamond heart
我有鑽石般堅不可摧的心

Young, wild, American
年輕氣盛的美國少女
Head full of Jameson
滿腦子只有威士忌
Girl's playin' bad 'cause it doesn't pay to be good
乖乖牌不存在,壞女孩才有市場
A cruel king made me tough
暴君的女兒不得不堅強
Daddy's girl's never good enough
但他卻覺得我從來都不夠好
I'll just keep go-go'n
我就繼續當個脫衣舞孃
'Cause this dance is on you
我跳舞,你買單
One, five, ten, lay a million on me
在這首歌結束之前
Before the end of this song
灑一百萬在我身上吧

Young, wild, American
年輕氣盛的美國少年
C'mon baby, do you have a girlfriend?
說吧,親愛的,你有女朋友嗎?
Rain on me a million
砸一百萬在我身上吧
I'm not flawless, but I got a diamond heart
我不完美,但我有鑽石般堅不可摧的心
Oh, I
I might not be flawless, but you know
也許我不是最完美的,但你要知道
I got a diamond heart
我有鑽石般堅不可摧的心
Oh, I
I might not be flawless, but you know
雖然我不是最完美的,但你要知道
I got a diamond heart
但我有鑽石般堅不可摧的心

Good thing I know what I'm worth
還好我知道自己的價值
Want a good thing, put the money down first
想要好東西,先付錢再說
Better get a good look baby
最好能好好欣賞我的表演
'Cause soon I'm breaking out of here
因為老娘很快就要閃人了

Young, wild, American
年輕氣盛的美國少年
C'mon baby, do you have a girlfriend?
說吧,親愛的,你有女朋友嗎?
Rain on me a million
砸一百萬在我身上吧
I'm not flawless, but I got a diamond heart
我不完美,但我有鑽石般堅不可摧的心

Oh, I
I might not be flawless, but you know
也許我不是最完美的,但你要知道
I got a diamond heart
我有鑽石般堅不可摧的心
Oh, I
I might not be flawless, but you know
雖然我不是最完美的,但你要知道
I got a diamond heart
我有鑽石般堅不可摧的心
Diamond heart
堅韌之心

arrow
arrow
    文章標籤
    ladygaga diamondheart
    全站熱搜

    Joanne 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()