Harry Styles – Little Freak 中文

Harry Styles – Little Freak

Little freak, Jezebel
潔絲貝爾,小鬼靈精怪
You sit high atop the kitchen counter
高坐在餐桌上
Stay green a little while
保持天真無邪的模樣
You bring blue lights to dreams
妳為我的夢境注入湛藍的光彩
Starry haze, crystal ball
星雲繚繞、水晶球般璀璨耀眼
Somehow, you've become some paranoia
不自覺地,我漸漸為妳著迷
A wet dream just dangling
情慾幻夢,仍意猶未盡
But your gift is wasted on me

但妳的天賦白白浪費在我身上

I was thinkin' about who you are
想知道關於妳的一切
Your delicate point of view, I
妳那耐人尋味的言談
Was thinkin' about you
令人不禁反覆地思索
I'm not worried about where you are
我不在意妳在哪裡
Or who you will go home to, I'm
回誰家過夜
Just thinkin' about you
僅是思念著妳
Just thinkin' about you
惦記著妳

Did you dress up for Halloween?
妳萬聖節有變裝嗎?
I spilt beer on your friend, I'm not sorry
我打翻了啤酒在妳朋友身上,但也無所謂
A golf swing and a trampoline
在彈跳床上打高爾夫
Maybe we'll do this again
改天可能會再玩一次

Tracksuit and a ponytail
運動服搭配馬尾造型
You hide the body all that yoga gave you
妳低調的穿著掩飾了瑜珈造就的完美曲線
Red wine and a ginger ale
紅酒加薑汁汽水
But you would make fun of me, for sure
妳肯定會取笑我

I was thinkin' about who you are
想知道關於妳的一切
Your delicate point of view, I
妳那耐人尋味的言談
Was thinkin' about you
令人不禁反覆地思索
I'm not worried about where you are
我不在意妳在哪裡
Or who you will go home to, I'm
回誰家過夜
Just thinkin' about you
只是想念妳

I disrespected you
是我一廂情願
Jumped in feet first, and I landed too hard
一股腦地墜入愛河,沒來得及站穩
A broken ankle, karma rules
弄傷了腳踝,誰叫我活該
You never saw my birthmark
妳始終沒有看過我的胎記

I was thinkin' about who you are
想知道關於妳的一切
Your delicate point of view, I
妳那耐人尋味的言談
Was thinkin' about you
令人不禁反覆地思索
I'm not worried about where you are
我不在意妳在哪裡
Or who you will go home to, I'm
回誰家過夜
Just thinkin' about you
僅是思念著妳
Just thinkin' about you
惦記著妳
Just thinkin' about you
迷戀著妳

arrow
arrow
    文章標籤
    harrystyles littlefreak
    全站熱搜

    Joanne 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()