Conan Gray - The Cut That Always Bleeds

"I don't love you anymore"
「我不愛你了」
A pretty line that I adore
是我喜歡的一句精美台詞
Five words that I've heard before
是我曾聽過的五個字
'Cause you keep me on a rope
你用繩子拴著我
And tied a noose around my throat
並用繩索勒住我的喉嚨
You're gone then back at my door
突然消失不見, 卻再次回到我的門前

'Cause if you're gonna leave, better leave, better do it fast
如果你會離開, 最好離開, 最好快點離開
Can't live a little longer sitting on your lap
無法繼續忍受自己坐在你的腿上
'Cause you know what you're doin' when you're comin' back
你清楚明白你每次回頭的目的為何
And I don't wanna have another heart attack
而我也不想再次心臟病發

Oh, I can't be your lover on a leash
哦, 我不能只是個被你用繩索拴著的愛人
Every other week, when you please
半個月才見一次, 等你開心的時候
Oh, I can't be the kiss that you don't need
哦, 我不能只當個你根本不稀罕的吻
The lie between your teeth
你唇齒間的謊言

The cut that always bleeds
血流不止的傷口
(Ah-ah-ah)
The cut that always bleeds
血流不止的傷口
(Ah-ah-ah)

Say you love somebody new
你說你有了新歡
And beat my heart to black and blue
我的心被重擊得傷痕累累
Then they leave, and it's me you come back to (Ah-ah)
那些人離去以後, 你才會回過頭來找我
To say you loved me all along
說你一直都愛著我
And kiss the bruises 'til they're gone
再親吻我的傷痕直到它們消失不見
Bittersweet, 'cause I can't breathe inside your arms
苦樂參半, 因為我在你懷裡無法呼吸

'Cause if you're gonna leave, better leave, better do it fast
如果你會離開, 最好離開, 最好快點離開
Can't live another minute bleedin' from my back
無法再忍受我的背為你而淌血
'Cause I don't have another one for you to stab
已經沒有多餘的部分讓你再刺幾刀
And I don't wanna have another heart attack
而我也不想再次心臟病發

Oh, I can't be your lover on a leash
哦, 我不能只是個被你用繩索拴著的愛人
Every other week, when you please
半個月才見一次, 等你高興的時候
Oh, I can't be the kiss that you don't need
哦, 我不能只當個你根本不稀罕的吻
The lie between your teeth
你唇齒間的謊言

The cut that always bleeds
血流不止的傷口
(Ah-ah-ah)
The cut that always bleeds
血流不止的傷口
(Ah-ah-ah)

(Ooh-ooh-ooh) But even though you're killing me, yeah
即便你讓我生不如死
(Ooh-ooh-ooh) I need you like the air I breathe
我需要你, 就像呼吸的空氣
(Ooh-ooh-ooh) I need, I need you more than me
我需要你, 勝過需要自己
(Ooh-ooh-ooh) I need you more than anything
我需要你, 勝過所有一切
(Ooh-ooh-ooh) Please, please
求求你, 拜託你

'Cause I could be your lover on a leash
我可以當個被你用繩索拴著的愛人
Every other week, when you please
半個月才見一次, 等你想要找我的時候
Oh, I could be anything you need
哦, 我可以是你需要的任何東西
As long as you don't leave
只要你不離去
The cut that always—
一直存在的傷口…

arrow
arrow

    Joanne 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()