Harry Styles - Golden 中文歌詞

Harry Styles - Golden

Hey!

Golden, golden, golden
一道金色光芒
As I open my eyes
在我睜眼之時 映入我的眼簾
Hold it, focus, hoping
我緊抓不放 一心一意只盼望
Take me back to the light
這道光能帶我重返光明
I know you were way too bright for me
我知道自己配不上像你這麼耀眼的人
I'm hopeless, broken
我感到絕望與心碎
So you wait for me in the sky
而你就像太陽掛在天上等我
Brown my skin just right
將我的皮膚曬成恰好的顏色
You're so golden
你是如此耀眼奪目

You're so golden
你是如此璀璨絢麗
I'm out of my head
讓我失去理智
And I know that you're scared
我知道心碎的滋味
Because hearts get broken
讓你不敢觸碰愛情

I don't wanna be alone
我不想孤獨一人
I don't wanna be alone when it ends
當一切都結束後 我不想回到一個人生活
Don't wanna let you know

不想讓你知道
I don't wanna be alone
我不願孤獨一人
But I, I can feel it take a hold (I can feel it take a hold)
而我能感覺到這份情緒掌控著我
I can feel you take control (I can feel you take control)
我能意識到你深深影響著
Of who I am and all I've ever known
我的人格和一切認知
Loving you's the antidote
愛上你就是唯一解藥
Golden
金色光芒

You're so golden
你是如此耀眼奪目
I don't wanna be alone
我不願孤獨一人
You're so golden
你是如此璀璨絢麗
You're so golden
你是如此燦爛美好
I'm out of my head
讓我失去理智
And I know that you're scared
我知道心碎的滋味
Because hearts get broken
讓你不敢觸碰愛情

I know that you're scared
我知道毫無保留地對你袒露自己
Because I'm so open
讓你不知所措

You're so golden
你是如此金光閃爍
I don't wanna be alone
我不願孤獨一人
You're so golden
你是如此耀眼奪目
You're so golden
你是如此璀璨絢麗
You're so golden
你是如此燦爛美好
I'm out of my head
讓我失去理智
And I know that you're scared
我也知道心碎的滋味
Because hearts get broken
讓你不敢再觸碰愛情

arrow
arrow
    文章標籤
    harrystyles golden
    全站熱搜

    Joanne 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()